Friday 1 July 2011

Tentang diri dan orang deaf can berjaya



Hai...nak kenal diri saya ok...nama saya Danial Ikhwan bin Hairani...umur saya baru 15 tahun je...saya tinggal di Meru Klang....saya ada tiga adik-beradik semua boy.....haha...aku anak sulung,aku yg bertanggunjawab besar...saya adalah deaf,,,masalah pendengaran...tapi deaf tu bukan bodoh sangat taw....deaf pun boleh berjaya dalam HIDUP sama macam orang buta,tak semua mereka ada masalah pelajaran,saya dapat tahu ramai orang deaf dapat  masuk belajar diuniversity dalam dan luar NEGARA, UK,USA,SATU DUNIA PUN ADA JUGA..bagusnya.Sepatutnya kita mesti bersyukur dan redha kepada Allah kerana semua yang ditentukan ada hikmah disebaliknye.Saya pun akan buktikan yang saya boleh berjaya macam orang lain.Isyah-allah...AMIN!!!!

No comments:

Post a Comment